marți, 23 aprilie 2019

Brioșe vegan „dots” Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

Brioșe vegan „dots” Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

(fără gluten, lapte, ouă, soia, adaos de zahăr)
Brioșe vegan „dots” Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

Szafi a scris despre acest deliciu:
“Mă bucură că atât de mulți dintre voi a testat crema mea de brânză vegan, și că și voi ați confirmat că este al wow de bun. 
Vestea cea bună este, și rezistent la coacere, dacă se prepară cu jumătate de cantitate de apă! Tot din acesta am făcut și aceste brioșe, și au ieșit excelente, și chiar ca prăjitura „dots”.
Dealtfel și batoanele dots tot din asta l-am făcut acum ani de zile., doar că fără apă, ca să se poată forma, și pe care l-am dat prin ciocolată topită. Ba chiar această cremă poate fi adăugată și la ovăzul fiert, și deja este gata tecul de ovăz cu cremă de brânză vegetal, care la fel de mult îmi place.
Limita sunt stelele de pe cer, să mai aduc idei? Până atunci puteți să-l faceți doar ca cremă, sau cu aceste brioșe, închise în aceste brioșe din acest aluat combinat.

Aluatul pentru brioșe Szafi Free-Szafi Reform pe baza rețetei brioșelor cu mure-ciocolată (REȚETA aici!), fără mure și ciocolată:
Punem zeama de lămâie, apa, îndulcitorul, făinurile, în această ordine Și le amestecăm până la omogenizare.
Crema de „brânză” (REȚETA aici!):
Împortant de reținut:  Amestecul de făină pentru prăjituri se adaugă ultimul în blender, ca să nu absoarbă lichidele, și imediat se și mixează cu meiul fiert și restul ingredientelor.
Le-am stratificat în forma de brioșe,  încă cât au fost necoapte: aluat brioșe, crema de „brânză”, aluat, și le-am copt la cuptor preîncălzit la 180°C timp de 40 de minute.
Brioșele sunt: fără făină de grâu, lapte, ouă, zahăr tos, ulei, margarină, soia, și conține exclusiv numai ingrediente vegetale, fără orice fel de vrăjeli sintetice. Chiar pe deasupra mai este și cu nivel redus de carbohidrați, dacă asta este important pentru cineva!”

Un comentariu: