miercuri, 20 aprilie 2016

Biscuiți paleo-vegan cu lămâie și lavandă ( fără gluten , lapte , zahăr )





Poate fi consumat de cei care au / sunt :
·        Intoleranță la gluten
·        Intoleranță la lactoză
·        Intoleranță la ouă
·        Intoleranță la drojdie
·        Diabetici
·        Vegani
·        La dietă paleo

·        Vor să slăbească

Ingrediente :

·       65 g de făină pentru prăjituri ( aici )
·       35 g de faină pentru copt ( aici )
·       40 g de ulei de nucă de cocos ( aici )
·       30 g de Cocomas ( cremă de cocos ) ( aici )
·       Suc de la o jumătate de lămâie
·       Coaja unei lămâi
·       Aproximativ 20 g de apă
·       Interiorul unei rude de vanilie
·       O linguriță de petale de lavandă

Mod de preparare :

Am frământat ingredientele și l-am pus în frigider pentru 10 minute . După ce am scos aluatul din frigider , am format biscuiții . Se coc  15 minute în cuptorul preîncălzit la 180 de grade . După ce se răcesc , biscuiții se întăresc .

Mi-au ieșit 22 de biscuiți cu diametrul de 6 cm .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu