miercuri, 13 aprilie 2016

Tort şi brioşă Bounty vegan , sărac în carbohidraţi şi fără gluten ( paleo , tort şi brioşă vegan )

Tort şi brioşă Bounty vegan , sărac în carbohidraţi şi fără gluten
 ( paleo , tort şi brioşă vegan )


Reţetă de tort fără ouă , potrivit pentru cei care ţin dietă paleo şi vegană .
În sfârşit o reţetă gustoasă de pişcoturi cu cacao , perfect reuşită , deşi este făcută fără ouă .

Blat fără ouă :

Am preparat aluatul în blender , folosind următoarele ingrediente ( laptele a fost adăugat treptat la sfârşit ) :
·       100 g de făina de nucă de cocos degresat ( aici )
·       2 linguri de cacao
·       2 linguri de ulei de cocos ( aici )
·       8 linguri de eritrit ( aici )
·       4 linguriţe rase de făină de konjac ( aici )
·       Interiorul unei rude de vanilie
·       ½ linguriţă de bicarbonat de sodiu ( aici )
·       5 dl de lapte de cocos

Am copt blaturile câte 15 minute la 200 de grade . Mi-au ieşit 2 blaturi de tort de 15 cm . Cât timp se cocea blatul,  am preparat crema de cocos bounty .



Am folosit următoarele vase de bucătărie :
·       Formă te tort reglabilă
·       Foaie de copt din silicon

Crema de cocos :
·       100 g de nucă de cocos răzuit
·       100 g de lapte de cocos
·       2 linguri de ulei de nucă de cocos VCO ( aici )
·       Eritrit măcinat , după gust ( aici )
·       2 linguriţe de făină de konjac ( aici )

Din aceste ingrediente am făcut crema în blender . Am întins crema de cocos pe blatul răcit şi am turnat deasupra ciocolată paleo topită .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu