marți, 13 noiembrie 2018

Tartă cu gem cu nivel redus de carbohidrați și grăsimi Szafi Free

tartă cu gem Szafi Free

Tartă cu gem/mac cu nivel redus de carbohidrați și grăsimi Szafi Free

Fără gluten, lapte, ouă, drojdie, Vegan 
Ingrediente (pentru 6 bucăți):
Umplutură:
Ungere:
tartă cu gem Szafi Free

Preparare:
Am pus oțetul din mere, sarea, apa și coaja de lămâie într-un vas, am adăugat eritritul pudră, l-am amestecat un pic, după care am adăugat amestecurile de făină și l-am frământat cu mâna.
Am lăsat aluatul să se odihnească 15 minute, după care l-am mai frământat și pe o surafață presărată cu un pic de amestec de făină. Aluatul, dealtfel are o textură foarte bună, ușor de lucrat și de întins și miros plăcut!
l-am întins în formă dreptunghiulară, l-am tăiat în 6 și le-am umplut cu gem. După ce le-am așezat în forma căptușită cu hârtie pentru copt, le-am uns cu gemul de caise.
Coacere:
La 190 °C timp de 45-50 de minute. (la foc jos-sus)
Szafi Free gluténmentes, szénhidrátcsökkentett lekváros bukta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu