vineri, 7 decembrie 2018

Felii sport cu rom și cocos fără coacere fără gluten

(Rețetă de la: Vizler-Bokréta Veronika)

Felii sport cu rom și cocos fără coacere fără gluten

Felii sport cu rom și cocos fără coacere fără gluten

Ingrediente pentru stratul cu cacao (pe baza rețetei de baton de ciocolată Sport în varianta Szafi Reform - Rețeta aici)
Ingreedientele stratului de cocos:
Preparare:
Prima dată a făcut stratul cu cacao. Am amestecat făina pentru prăjituri, nuca rasă și prăjită, budinca de ciocolată, scorțișoarele, aroma de vanilie și de rom într-un bol. Într-un vas mai mic a fiert apa cu uleiul de cocos și cu praful de sare pe care am turnat-o peste ingredientele uscate. L-am amestecat bine și l-am pus deoparte.
Pentru stratul de cocos am pus laptele de cocos, cu uleiul de cocos, eritrit la fiert, am turnat garnitura de ovăz și l-am fiert pe jumătate. Atunci am adăugat și nuca rasă de cocos și l-am amestecat bine, și -am lăsat un pic să se răcească.
În acest timp am căptușit o tavă de 18×21 cm cu folie (dar puteți folosi orice formă) am turnat stratul cu cacao, l-am întins uniform. Peste acesta am întins stratul de cocos, și l-am pus la frigider pentru cca. 40 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu