vineri, 5 aprilie 2019

Galette cu căpșuni Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

Rețete de la voi
(Rețetă de la Vizler-Bokréta Veronika)

Galette cu căpșuni Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

(fără gluten, lapte, soia, sărac în grăsimi, Vegan)
Galette cu căpșuni Szafi Free cu nivel redus de carbohidrați

Ingrediente:
Umplutura:
  • Gem de fructe roșii Szafi Free (gemuri Szafi Free, gemuri Szafi Reform)
  • cca. 300-350 g căpșuni (În funcție de cine cu cât de multă umplutură dorește să-l facă)
  • 1 linguriță rasă de eritrit (la a doua porție abia am presărat un pic, atât de dulci au fost căpșunii, încât nuci nu era nevoie de îndulcire)
Pentru ungere:
Preparare:
Am turnat oțetul de mere, apa, sarea într-un bol, am adăugat eritritul, și l-am amestecat un pic, după care am adăugat și amestecurile de făină pe care l-am frământat. am lăsat aluatul  15 minute să stea.
În acest timp am spălat căpșunii, le-am tăiat în 4 și l-am amestecat cu îndulcitorul.
Am frământat aluatul și pe o suprafață presărată cu un pic de amestec de făină și l-am împărțit în două. (se putea și în 3, dar, logic că ar fi ieșit trei galette mai mici.)
Am întins aluatul la cca. 4 mm grosime. Am și așezat blaturile pe tava căptușită cu hârtie pentru copt, părerea mea este că împreună cu umplutura r fi mai greu de mutat în tavă.
Am uns ușor aluatul cu gem, dar pe margine nu. Am așezat căpșunii pe aluat, și am ridicat marginea aluatului.
Cu amestecul de gem + ulei de cocos l-am uns, și le-am copt la cuptor preîncălzit la 180°C (foc jos-sus) timp de cca. 35 de minute. (timpul de coacere întotdeauna depinde de cuptor) 
Aparține categoriei de PERICULOS de BUN!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu