luni, 8 aprilie 2019

Tort Vegan „dots”

Rețete de la voi
(Rețeta de la: Vizler-Bokréta Veronika)

Tort Vegan “dots”

Tort Vegan „dots”
“Tort dots Vegan! Dacă închizi ochii, și nu-l vezi că este tort, atunci ai impresia că mănânci un dots de cea mai bună calitate de la magazin! Cu toate că este chiar mai bună, chiar dacă nu a văzut brânză deloc!”- a menționat Vizler-Bokréta Veronika la poză
Rețeta de bază a blatului cu nivel redus de carbohidrați o găsiți aici.
Pentru o forma de tort de 16 cm, Vera a prelucrat următoarele cantități:
Ingrediente:
Umplutura am făcut-o după rețeta lui Szafi de cremă de brânză vegan, porție dublă.
Ingrediente umplutură: 
Glazura: ciocolată topită + cocomas + apă amestecat
Preparare:
Ingredientele se pun într-un bol, în ordinea de sus, și se amestecă cu telul cu mișcări rapide până la omogenizare Se toarnă în formă, se netezește cu un cuțit umezit și se pune la cuptor preîncălzit la 180°C pentru 40 de minute cu foc jos-sus (timpul de coacere poate fi diferit!)
Cât blatul este la cuptor, se face crema. Pentru aceasta, doar se amestecă ingredientele, va părea că este prea curgătoare, dar la frigider va deveni perfectă.
Am lăsat blatul să se răcească, l-am așezat înapoi în formă am întins crema deasupra și l-am pus înapoi la frigider pentru încă 10 minute, după care se toarnă peste cremă și ciocolata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu