luni, 15 aprilie 2019

Minicozonac împletit, sărac în lipide fără gluten cu 1g de carbohidrați

Minicozonac împletit, sărac în lipide fără gluten cu 1g de carbohidrați

fără dospire și produse lactate! Senzațional!


cozonac împletit cu nivel redus de carbohidrați
Farkas Szilvi a creat ceva fenomenal, și l-am încercat și noi, într-adevăr rezultatul a fost fantastic! 
Szilvi a scris:
“Acest cozonac are miezul cel mai asemănător cu cel al cozonacului tradițional!
L-am făcut din mixtul pentru Szafi Reform, la rețetă am schimbat doar atât, că am adăugat în plus o lilgură de pudră de eritrit Szafi Reform, l-am copt la cuptor cu convecție. Atât de pufoasă, ușoară!!!!”

Deci rețeta exactă, cu valori nutritive:

Ingrediente (pentru un cozonac de 220 g):
Pentru ungere înainte de coacere:
  • 2 g gălbuș de ouă în amestec cu 5 g de apă
Preparare:
preparăm aluatul de gogoși conform rețetei.
După ce aluatul a stat, mai frământăm un pic pe suprafață presărată cu făină de bambus și împărțim aluatul în patru.
Le formăm șnur de câte 20 cm fiecare și le împletim în 4.
Îl așezăm pe tavă căptușită cu hârtie pentru copt și ungem suprafața cu oul.
Înainte de al așeza în cuptor, mai repetăm odată ungerea suprafeței.
Coacerea:
Coacerea se face la cuptor preîncălzit la 175°C (cu convecție) timp de 30 de minute.
valori nutritive în 100 g de cozonac:
  • Energie: 71 kcal
  • Proteine: 8,8 g
  • Lipide: 2,7 g
  • Carbohidrați: 1 g

Cozonac împletit cu nivel redus de carbohidrați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu