vineri, 9 august 2019

Înghețată din praf de proteine pentru Shake Szafi Free


Înghețată din praf de proteine pentru Shake Szafi Free


( Gustarea răcoritoare a Dorei )





 Pentru dulciurile răcoroase ale verii nu mai trebuie să mergem până la magazin, deoarece putem să preparăm de acasă înghețată din ingredientele Szafi Free, fără gluten și fără lapte!



Rețetă: ( pentru 4 bucăți )

  • 2,5 banane
  • 3 linguri de cacao cu conținut redus de grăsime
  • ~30 g. lapte de migdale ( în care am topit 1 pătrățel de ciocolată amăruie )
  • 20 g. praf de proteine pentru Shake Szafi Free  (Praf de proteine pentru Shake Szafi Free AICI)

Preparare:

Am amestecat cu blenderul bananele și laptele de migdale cu ciocolata amară și am adăugat praful de cacao și praful de proteine. Le-am turnat în forme, le-am băgat în congelator și am aștepat nerăbdătoare până au înghețat. În final le-am înmuiat în ciocolată amară topită, în care am adăugat și miez de boabe de cacao crude bio Szafi Reform.

Puteți comanda ingredientele necesare:   AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu