vineri, 2 august 2019

Pizza cu proteine, cu nivel scăzut de carbohidrați, cu coajă din ”brânză”




Pizza cu proteine, cu nivel scăzut de carbohidrați, cu coajă din ”brânză”


(Pálinkas Éva este autoarea acestei rețete modificate.)



Pizza cu proteine, cu nivel scăzut de carbohidrați, cu coajă din ”brânză”


„Aaaa! Aveți grijă, deoarece este foarte delicios!! Pizza cu proteine, cu nivel redus de carbohidrați, cu coajă din "brânză" și chiftele vegane cu morcov, deasupra. Chiftelele Szafi free vegane sunt crocant de delicioase! Arată și miroase ca o pizza originală cu cârnați!! Iar gustul este hmmmm. I-am adus și prietenului meu și după ce a gustat cu ochii închiși (!), cu cea mai mare satisfacere s-a uitat la mine și m-a întrebat: ”Poți să îmi mai aduci?” Cel mai frumos compliment! ” - A scris la poza ei Éva.

Dacă și tu vrei să încerci această pizza delicioasă Szafi Free, iată rețeta:

Aluatul este făcut din amestecul de făină Szafi Free pentru baghete/chifle cu nivel scăzut carbohidrați (După rețeta: AICI) cu următoarele modificări:

PIZZA ( 6 buc. mini ) :

Ingrediente:
  •  10 gr. de oțet de mere (sau zeamă de lămâie)
  •  185 gr. de apă călduță 


Preparare:

Pe o suprafață presărată cu făină, am întins aluatele pentru mini-pizza. Am așezat cuburi de brânză mozzarrella Violife pe margini, pe acestea apoi le-am pliat pentru a acoperi brânza. Am uns aluatul cu sos de roșii Szafi Free (Sos de roșii condimentat Szafi Free AICI), am așezat chiftelele mărunțite vegane cu morcovi Szafi Free (Rețetă AICI) rămase de ieri, și l-am presărat cu brânză Violife + amestec de condimente italian Szafi Reform (Amestec de condimente italian Szafi Reform AICI+ ulei de măsline cu usturoi. Le-am copt la 190, timp de 30 de minute.


Aici aveți instrucțiunile necesare pentru prepararea chiftelelor Szafi Free vegane cu proteine:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu