joi, 24 ianuarie 2019

Bază pentru chiftele Vegan cu proteine vegetale Szafi Free

Bază pentru chiftele Vegan cu proteine vegetale Szafi Free 

 fără gluten, lapte, ouă, soia
Bază pentru chiftele Vegan cu proteine vegetale Szafi Free
Rețetă de chiftele vegetale cu morcovi

Ingrediente pentru 9 chiftele vegetale:
Pentru prăjit:
  • Ulei de nucă de cocos 
Preparare:
Tocăm mărunt morcovul, frunzele de pătrunjel, în caz de căței de usturoi, și usturoiul.
Amestecăm apa cu zeama de lămâie și la urmă adaugăm și baza pentru chiftele Vegan cu proteine vegetale Szafi Free, si cu morcovul
Se lasă să stea 15 minute.
După odihnă împărțim masa obținută în 9 părți egale, și cu mâinile umezite formăm chiftele rotunde sau mai aplatizate. 
Încălzim uleiul, după care reducem un pic focul (la plită electrică de la 9 la 7) și prăjim chiftelele cca. 2,5 minute pe parte.
Scoatem chiftelele pe prosop de hârtie și le lăsăm să se răcească.
Bază pentru chiftele Vegan cu proteine vegetale

Chiftele Vegan cu proteine vegetale cu garnitură de ovăz Szafi Free

Chiftele rulou Vegan cu proteine vegetale Szafi Free

Chiftele rulou Vegan cu proteine vegetale Szafi Free
Ingrediente (pentru 9 chiftele rulou):
Pentru prăjit:
  • Ulei de nucă de cocos
Printre altele, la Szafi anul 2018 a fost închis (și) cu aceste rulouri vegan servite cu baghetele ei preferate (rețeta aici):
  • Am curățat și am tocat mărunt morcovii din timp (tocmai când am avut și eu 20 de minute libere) și le-am congelat (munca cea mai mare la această rețetă), dealtfel se pot congela morcovii tocați ca și carnea.
  • Din cauza morcovilor congelați am foșosit apă fierbinte la chiftele, morcovii astfel decongelânduse imediat. 
  • ultima am adăugat baza pentru chiftele, și le-am amestecat bine cu o lingură.
  • cît timp a stat aluatul, am încins uleiul de cocos.
  • din această cantitate am format 9 rulouri cam de dimensiunea unui crenvurșt.
  • Le-am prăjit în ulei încins, dar aproape că nu a absorbit nimic din ulei.
  • le-am prăjit câte 2-3 minute pe fiecare parte, și le-am scos pe un prosop de bucătărie din hârtie, unde au rămas până s-au răcit.
  • Poate să stea chiar și mai multe zile, respectiv și chiftelele gata făcute pot fi congelate.
  • Sunt foarte bogate în proteine vegetale.
  • Nu conține ingrediente din semințe sau soia, față de alte chiftele, astfel poate fi consumat și de cei cu sensibilități la acestea.
  • Și normal că este Vegan, nu conține gluten, lapte, ouă și mai sunt și foarte gustoase!
Chiftele rulou Vegan cu proteine în clătite sărate cu hrișcă Szafi Free 

Un comentariu:

  1. Sunt delicioase, usor de facut, reteta merge repede, foarte usoare, un gust deosebit de bun.

    RăspundețiȘtergere