marți, 3 martie 2020

Pâine și turtă Szafi Free-Szafi Reform cu nivel redus de carbohidrați

Pâine și turtă Szafi Free-Szafi Reform cu nivel redus de carbohidrați (fără gluten, fără lapte, fără ouă, fără soia, vegan)

Rețetă „voi ați preparat-o”
(Titularul rețetei: Vizler-Bokréta Veronika)

Pâine Szafi Free-Szafi Reform cu nivel redus de carbohidrați

Pâine Szafi Free-Szafi Reform cu nivel redus de carbohidrați

Ingrediente:
  • 260 g amestec făină Express Szafi Free (AICI!) SAU amestec de pâine albă pufoasă Szafi Free (AICI!)
  • 60 g amestec de făină pentru pâine și patiserii Szafi Reform (AICI!)
  • 80 g amestec de pâină Szafi Free cu nivel redus de fibre (AICI!)
  • 6 g sare (AICI!)
  • 1 plic (7 g) drojdie instant fără gluten (AICI!)
  • 40 g zeamă de lămâie proaspăt stoarsă
  • 480 g apă călduță
  • 20 g ulei
Preparare:
Cele trei feluri de făină le amestecăm cu drojdia și amestecăm separat sarea, apa, zeama de lămâie. Măsurăm separat uleiul și îl adăugăm la amestecul de făină. Amestecăm/frământâm cu mâna sau cu un robot de mână, până când avem un aluat cu textură uniformă și așezăm într-o tavă pătrată de mărimea 25×11 cm.
Acoperim și lăsăm într-un loc cald la dospit timp de 25.
Ungem suprafața aluatului cu un pic de ulei(nu este obligatoriu) după care coacem la 180 grade în cutorul preîncălzit timp de 80 minute la programul sus-jos. (Timpul și încălzirea sunt adaptate la cuptorul meu, acestea pot varia).
REȚETA 2. (ÎN CAZUL UNUI CUPTOR MAI SLAB!)
Pâine fără gluten Szafi Free-Szafi Reform
Colega noastră, Julika așa a preparat-o:
Ajustarea coacerii:
  • în loc de 480 g de apă am folosit 420 de g – toate celelalte ingrediente au rămas.
  • Am frământat aluatul în mașina de pâine (chiar dacă am folosit mai puțină apă, mașina a frământat cu ușurință aluatul, ba chiar putem să mai luăm 20g), după ce am format am așezat aluatul în forma din rețeta originală.
  • Am uns cu 2g de ulei de cocos (AICI!), în câteva locuri am tăiat aluatul și pentru că în bucătăria mea este mai frig am lăsat la dospit timp de 40 de minute.
Coacere:
200 fokra előmelegített sütőben, alsó-felső programon 80 percet sült.
Valori nutriționale în 100 g:
  • Energie: 177 Kcal
  • Proteine: 4,3 g
  • Grăsimi: 4,3 g 
  • Carbohidrați: 35,2 g

Update (Voi mi-ați trimis):
Pelenczei Petra a preparat pizza din rețeta de aluat și a scris la poza ei: “Vaai fetelor, este foarte gustos și nu doar eu cred asta. Pentru sos am folosit ketchup Szafi Reform (AICI!) + amestec de condimente italian Szafi Reform”. (AICI!)
Pizza cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free
Kovács Mónika a preparat chifle de hot-dog din rețeta de mai sus. A preparat 12 chifle mai mici și le-a copt timp de 60 de minute:
Hot-dog Szafi Free-Szafi Reform fără gluten
Pálinkás Évi a preparat turtă din rețeta pentru pâine:
Ingrediente: (cca. 50 buc.)
  • 260 g amestec de făină Express Szafi Free
  • 80 g amestec de făină cu nivel redus de fibre Szafi Free
  • 60 g amestec de făină cu nivel redus de carbohidrați Szafi Reform 
  • 5 g fulgi de drojdie de bere Szafi Free
  • 8 g sare
  • 7 g drojdie instant făr gluten
  • 20 g ulei de cocos Szafi Reform
  • 40 g zeamă de lămâie proaspăt storsă
  • 480 g apă călduță
Am amestecat toate ingredientele și am lăsat aluatul la dospit pentru 10 minute. Am întins aluatul și am făcut forme mici de turtă. Le-am uns cu amestecul de kurkuma și ulei de cocos. Am copt timp de 25 de minute la 180 de grade.
Turtă vegan Szafi Free-Szafi Reform

Micul de jun gustos al lui Bálint Vivien Rebeka și a scris la poza ei că aceasta este cea mai gustoasă pâine, pe care a gustat-o:
Pâine cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free-Szafi Reform

“Un rezultat foarte-foarte gustos.”- a scris la poza ei Juhász Vivien
Pâine cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free

“Nu este prima oară când o pregătesc, deaorece o iubim foarte mult, eu și soțul meu.”- a scris la poza ei Juhász Vivien
Pâine fără gluten Szafi Free-Szafi Reform
Paudits Brigi a încercat-o cu gem Szafi Free:
Pâine vegan Szafi Free-Szafi Reform
Poza lui Gyántiné Tauzin Tímea:
Pâine cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free
Poza lui Kovács Mónika:
Pâine cu nivel redus de gluten Szafi Free-Szafi Reform 

Poza lui Juhász Vivien:
Pâine cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free 
Ildikó a preparat pâine prăjită franțuzească:
Pâine prăjită franțuzească Szafi Free 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu