marți, 4 decembrie 2018

Biscuiți paleo cu budincă fără gluten cu nivel scăzut de carbohidrați Szafi Reform


(Rețetă de la: Vizler-Bokréta Veronika)

Biscuiți paleo cu budincă fără gluten cu nivel scăzut de carbohidrați  Szafi Reform

Biscuiți paleo cu budincă fără gluten cu nivel scăzut de carbohidrați  Szafi Reform

 
Lui Vera i-a venit o idee genială, și anume să adauge budincă de portocale și vanilie Szafi Reform la biscuiți, astfel devenind mai gustos și mai friabil.
Se poate face și cu amestecul de făină pentru prăjituri, rețeta o găsiți aici, respectiv cu nivel redus de grăsimi pe baza rețetei de mai jos.
Rețeta de biscuiți fără formă cu gust de portocale și vanilie
Ingrediente pentru 24 de biscuiți:

Preparare:
Prima dată am topit uleiul de nucă de cocos, și l-am turnat peste oul în prealabil bătut. am adăugat sarea, praful de copt, praful de budincă și eritritul (după cum am mai scris, se poate omite), iar la sfârșit amestecul de făină pentru clătite și l-am frământat bine cu mâna.
Am lăsat aluatul să stea cca. 15 minute, după care am format 24 de bile cu diametrul de cca 3,5 cm, pe care le-am așezat în tava căptușită cu hârtie pentru copt, și le-am aplatizat cu o furculiță.
le-am copt în cuptor preîncălzit la 175°C, timp de 22 de minute.
Și Szafi a făcut rețeta, și a scris depre biscuiți: “Friabil, cu portocale, vanilie și este extrem de simplu, nici măcar formă de biscuiți nu trebuie! Dacă lăsați biscuiții minim jumătate de zi să stea, atât textura cât și gustul devine mai bun.”
Biscuiți paleo cu budincă fără gluten cu nivel scăzut de carbohidrați  Szafi Reform

Preparat cu budincă de ovăz cu vanilie Szafi Free
“Așa este, când într-adevăr conceptul de hidos și gustos nu este de ajuns!  M-am gândit, să-l postez sau nu, dar a ieșit așa de gustos, câ am decis să-l public!  Biscuiții mei cu budincă Szafi Reform de mai jos, cu diferența că am pus praf de budincă de ovăz cu vanilie Szafi Free! Incredibil de gustoși!!! (Modelul de deasupra este făcut cu telul dat prin pudră de cacao.)”  -a scris Vizler-Bokréta Veronika
Biscuiți cu budincă fără gluten

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu