marți, 22 ianuarie 2019

Brownie paleo-vegan fără gluten Szafi Reform

Rețetă de la : Dévai Alexandra

Brownie paleo-vegan fără gluten Szafi Reform

fără gluten, lapte, ouă, soia, adaos de zahăr
Brownie paleo-vegan fără gluten Szafi Reform

“Na! Acesta este BROWNIE VEGAN cu litere mari. Nu am reușit să fac poze mai bune. Pe exterior are coajă, pe interior zemoasă, dar nu crudă! Incredibil de bune! Iar rețeta este extrem de simplă.” – a scris Alexandra
Ingrediente:
Preparare:
Bananele se dau prin blender, adăugăm mixul pentru brioșe, și ciocolata.
Cei ce sunt gură dulce + pot adăuga și îndulcitor.
L-am subțiat cu un pic de lapte vegetal. Important este să obținem un aluat mai grosuț.
Am turnat aluatul  în tavă de silicon, și l-am pus la cuptor la 160°C timp de 35 minute cu convecție.
Și Szafi l-a făcut, și a scris:
“BROWNIE VEGAN CAMPION!  nu are nici măcar 1 gram de ulei sau zahăr adăugat, și nici măcar ouă nu are! A ieșit senzațional, chiar și în așa, că am ratat coacerea (nu am dat drumu la convecție, astfel l-al lăsat mai mult timp la cuptor).
Este o rețetă fantastic de simplă și gustoasă.
▪️4 banane
▪️1 pachet de mix pentru brioșe cu ciocolată Szafi Reform
▪️150ml de lapte, de oricare (în cazul meu de migdale)
▪️1 ciocolată (cine cât dorește să pună, după părerea mea este genial și cu drajeurile cu caise Szafi Reform, impotant este să aibă ciocolată
Se coace la cuptor la 160°C (cu convecție minim 35 de minute, fără, trebuie lăsat puțin mai mult).
Brownie paleo-vegan fără gluten Szafi Reform

Rețeta 2.

Brownie cu banane fără gluten din amestecul de făină pentru prăjituri Szafi Reform

(Rețetă de la: Varga-Nagy Imola)
Brownie cu banane fără gluten Szafi Reform

“Brownie cu banane și ciocolată, ceva de vis. Szafi a dat idea, și totodată tocmai nu am avut mix de briose cu ciocolata acasă, astfel a rezolvat cu făina de prăjituri.”- a scris Imola 
Ingrediente:
Preparare:
Bananele se dau prin blender împreună cu laptele vegetal, adăugăm și restul ingredientelor și le amestecăm, se coace la cuptor la 180°C, cu convecție se coace 25 minute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu