vineri, 18 ianuarie 2019

Clătite Szafi Free-Szafi Reform fără ouă și sărac în grăsimi

Clătite Szafi Free-Szafi Reform fără ouă și sărac în grăsimi și rețetă de cremă cu vegan cu proteine și scorțișoare

vegan, fără gluten, lapte, soia, și adaos de zahăr
Clătite Szafi Free-Szafi Reform fără ouă și sărac în grăsimi

Rețeta clătitelor perfecte de la Szafi
Szafi a scris:
“…Părerea mea este că deja avem clătitele cele mai bune al lui Szafi pe 2019, nici ouă scumpe, nici lapte (nici măcar vegetal) și nu trebuie să adăugați nici mcar îndulcitor. Rețeta este foarte simplă!
1 clătită goală, (deja și 1 clătită este sățioasă, cu 2 mergi la sigur la oricine, ddupă o supă sau o ciorbă, sau după o gustare, etc.): 1,2,- lei.
Nu-i așa că nu este scumpă? Cu toate că nu am economisit nimic din ea, iată rețeta incredibil de simplă:
Ingrediente (pentru 1 clătită):
Clătite Szafi Free-Szafi Reform cu cremă vegan cu proteine și scorțisoare
Preparare:
Amestecăm ingredientele cu telul cu mișcări rapide până obținem textura de aluat de clătite. Le prăjim fără să lăsăm aluatul să stea, într-o tigaie suflată cu spray de ulei, asemănător cu clătitele tradiționale.
Notă:
  • Dacă facem mai multe clătite deodată, să diluăm aluatul în timp ce le prăjim!
  • Nu este nevoie de îndulcire, deoarece amestecul de făină pentru clătite  Szafi Reform este dulce.
Eu l-am consumat cu cremă de proteine cu scorțișoare, pe care l-am făcut astfel:
DAR NORMAL CĂ SE POATE FOLOSI ORICE UMPLUTURĂ, EU L-AM CONSUMAT „îmbogățit” ASTFEL, DEOARECE ȘTIAM CĂ NU O SĂ MAI POT MÂNCA!
Astfel poți face clătite vegetale fără făină de grâu, lactate, ouă și ulei, cu carbohidrați încet absorbabili, care sunt cel puțin atât de bune ca cele tradiționale!
Nu are nici un gust secundar, nici măcar hrișca nu se simte!
Încercați, serviți și familia cu ele.”
Clătite Szafi Free-Szafi Reform cu cremă vegan cu proteine și scorțisoare

Un comentariu:

  1. Foarte bune, odata ce ai mancat din acestea , nu iti mai trebuie din acelea clasice.

    RăspundețiȘtergere