miercuri, 13 februarie 2019

Supă cremă de cartofi dulci Szafi Reform

Supă cremă de cartofi dulci Szafi Reform

fără gluten, lapte, soia, paleo, vegan
Supă cremă de cartofi dulci Szafi Reform

“Aproximativ acum o săptămână am făcut prima dată, de atunci am mai făcut de 4 ori, aproape că în fiecare seară este cina mea, dacă rămâne, și nu mănâncă tot din fața mea Beni. Ne place foarte mult. Știți, eu nu am fost moartă după cartofii dulci, până acum! A devenit acum supa mea preferată…
Așa am făcut-o (binențeles, cca de 4 ori mai mult), nu cântăresc nimic, așa că nici măcar cântarul nu trebuie scos:
  • 1 cartof dulce (curățat, tăiat cubulețe, și fiert în apă sărată)
  • 200 ml de lapte de cocos (bun orice alt lapte vegetal)
  • 1 lingură rasă de bază pentru sos vânătoresc Szafi Reform
  • Câteva picături de zeamă de lămâie (zeama de la cca.. 1/4 de lămâie)
  • câteva picături de zeamă proaspătă de ghimbir (eu am ras ghimbirul și l-am stors cu presa pentru usturoi)
  • un praf ușor de nucșoară (chiar să fie doar un praf, ca să nu devină amară)
Opțional pentru presărare la servire:
  • semințe prăjite de pin (este opțional, doar că mie îmi plac foarte mult)
  • Eventual, puțin coriandru
Preparare:
Cartofii dulci fierți se mixează cu restul ingredientelor într-un blender, după care su pune înapoi pe foc și se mai fierbe încă 2-3 minute, dă un clocot și gata.
Să - faceți și voi! Vă veți linge toate cele 10 degete”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu