luni, 11 martie 2019

Batoane asemănătore cu cartofii prăjiți Szafi Free sau din amestecul de făină pentru langoși Szafi Reform

(fără gluten, lapte, soia)
Rețete de la voi
(Rețetă de la: Kisné Gáspár Éva)

Batoane vegan fără gluten asemănătoare cu cartofii prăjiți

Batoane fără gluten asemănătoare cu cartofii prăjiți
Iată cartofii prăjiți falși făcuți pe baza langoșului vegan fără gluten Szafi Free: REȚETA AICI!  (Varianta paleo o găsiți mai jos.)
Iluzii la cartofi. Azi așa aș fi mâncat niște cartofi prăjiți, dar nu am avut acasă cartofi, și din nici una din alternativele lui, nu țelină, nu cartofi dulci, nici zukkini. Atunci mi-a venit idea, că de fapt am amestecuri de făină Szafi, și cât de buni și crocanți sunt langoșii Szafi Free.
Deci în gândul meu deja am început să-l “cartoficesc”. Am pregătit 1,5 porții, l-am întins subțire, am tăiat fâșii subțiri, și deja au și ajuns la prăjit (în ulei)
La început la 140°C, după care am tot ridicat temperatura, până nu s-au rumenit. Le-am presărat cu amestecul de condimente pentru cartofi prăjiți Szafi Reform, le-am servit cu tzatziki și kechup.
A devenit ceva minunat de ronțăit. De fapt nu este o rețetă nouă, ci doar o idee pe moment, iar pentru mine a fost beton”-a scris la poză Eva

REȚETA 2. 

Batoane cu nivel redus de carbohidrați paleo asemănătoare cu cartofii prăjiți

Lánczky Rami l-a pregătit din aluatul pentru langoși Szafi Reform (REȚETA AICI!)
Batoane cu nivel scăzut de carbohidrați asemănătoare cu cartofii pai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu