vineri, 19 aprilie 2019

Clătite americane Vegan cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free - Szafi Reform


(Rețetă de la: Vizler-Bokréta Veronika)

Clătite americane Vegan cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free-Szafi Reform

(fără gluten, lapte, ouă, adaos de zahăr, cu nivel redus de grăsimi)
Clătite americane Vegan cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free - Szafi Reform
„Deoarece acest aluat funcționează excepțional și ca blat pentru tort, sau gofri, brioșe , astfel acum am făcut clătite americane, doar din 4 ingrediente, și fără îndulcire! Ca umplutură renumita de cremă de brânză Vegan și căpșuni!”-a scris Vera la poză
Ingrediente (6 clătite de cca. 12 cm diametru):
Preparare:
Ingredientele se pun într-un bol în ordinea de mai sus, și se amestecă cu telul cu mișcări scurte și rapide până la omogenizare. Nu am mai adăugat îndulcitor, deoarece clătitele americane se mănâncă cu ceva umplutură, cremă de alune, gem, una-alta, eu acum le-am umplut cu cremă de „brânză” vegan.
Am încins în tigaie 1 linguriță de ulei de cocos și am pus 2 linguri de aluat, aluatul este destul de taredar poate fi întins cu ușurință cu lingura în formă de cerc.
La foc mijlociu am prăjit clătitele pe ambele păți până s-au rumenit.
Am stratificat clătitele cu cremă de brânză preparată în prealabil, și cu capșuni. Au ieșit teribil de bune, și chiar nu a lipsit deloc îndulcirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu