luni, 4 noiembrie 2019

Prăjitură vegană cu mere și griș Szafi Free (cu nivel scăzut de carbohidrați)


Rețetă ”voi ați preparat-o”
(Titularul rețetei: Lakatos Angi)

Prăjitură vegană cu mere și griș Szafi Free (cu nivel scăzut de carbohidrați)

Prăjitură  vegană cu mere și griș Szafi Free (cu nivel scăzut de carbohidrați)

După rețeta de pișcoturi cu cacao cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free (Rețetă AIC!) :
  • 225 g amestec de făină pentru brioșe/pișcot cu nivel redus de carbohidrați Szafi Free (AICI!)
  • 25 g pudră de cacao degresată Szafi Reform ( AICI!)
  • 90 g eritrit Szafi Reform (AICI!) (sau 23 g îndulcitor de patru ori mai dulce Szafi Reform (AICI!))
  • 3 g sare roz de himalaya ( AICI!)
  • 20 g oțet de măr (sau oțet din vin alb sau zeamă de lămâie proapăt stoarsă)
  • 330 g apă
Mod de preparare:
Ingredientele se amestecă cu telul sau furculița și se toarnă într-o tavă cu hârtie de copt (mărimea tăvii pe care am folosit-o) și se coace în cuptorul preîncălzit la 180 grade timp de cca.30 minute.
Ingredientele pentru umplutură:
(După rețeta pentru tiramisu A Szafi Free (Rețetă AICI!) – cu câteva schimbări minuscule)
  • 35 g budincă de ovăz cu vanilie Szafi Free ( AICI!)
  • 60 g griș de ovăz fără gluten Szafi Free (AICI!)
  • 3 dl lapte vegetal(eu am folosit 30 g Cocomas și 270 g apă) (AICI!)
  • sare
  • îndulcitor după gust
  • 150 g măr răzuit (2 mere mai mici)
  • 1 linguriță de condiment biscuiți Szafi Reform ( AICI!
  • 1 lingură zeamă de lămâie 
  • 30 g mussli de quinoa cu mere și scorțișoară Szafi Free ( AICI!)
Mod de preparare:
Amestecăm ingredientele – în afară de mussli –, la temperatura scăzută, amestecăm constant, iar după ce se răcește un pic adăugăm și mussli-ul de quinoa.
Tăiem pișcoturile răcite în două și le umplem cu cremă, iar după aceea le punem în frigider.
Acoperim suprafața cu ciocolată, așa am făcut eu:
  • 100 g Cocomas ( AICI!)
  • îndulcitor
  • sare
  • 25 g pudră de cacao ( AICI!)
  • cca. 2 linguri de apăk
Ingredientele acestea le-am amestecat cu o lingură și glazura creată am turnat-o pe prăjitură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu