vineri, 14 septembrie 2018

Chiflă vegan pentru Hamburger, fără gluten, cu nivel redus de carbohidrați




Chiflă vegan pentru Hamburger, fără gluten, cu nivel redus de carbohidrați

Chiflele au fost făcute pe baza aluatului de pâine vegan Szafi Reform fără gluten și nivel redus de carbohidrați, REȚETA AICI

Ingrediente pentru 5 chifle de hamburger:

  • 200g amestec de făină pentru pâine alba pufoasă Szafi Free (aici)
  • 80g amestec de făină pentru pâne și patiserii Szafi Reform (aici)
  • 4g de sare roz Himalaya (aici)
  • 40g oțet din mere
  • 340g apă călâie

Pentru ungere, presărare:

  • ketchup fără zahăr (aici) + puțină apă amestecat
  • semințe de susan

Preparare:

Am amestecat oțetul de mere, sarea și apa, am turnat făina peste partea lichidă și l-am frământat cu mâna. Am lăsat aluatul să stea la odihnă 10 minute, după care pe o suprafață presărată cu un pic de făină pentru pâine am frământat încă un pic aluatul, și l-am împărțit în 5 părți. Pe acestea le-am întins cu mâna în forme circulare la diametru de cca 12-13 cm. Le-am uns cu ketchup-ul diluat și le-am presărat cu semințe de susan. Le-am pus la copt la cuptor cu încălzire sus-jos, preîncălzit la 180°C timp de 45 minute ( timpul de coacere poate diferi de la cuptor la cuptor)


Un comentariu: